بررسی لغوی کلمه CRM
CRM کلمه اختصاری عبارت customer relationship management وبه معنای مدیریت ارتباط با مشتریان
میباشد بنابراین نرم افزار های CRM بهبود دهنده مدیریت کسب و کار ها هستند .
بررسی نرم افزار های CRM
نرم افزار های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یا (customer relationship management) یکی از ابزارهای حیاتی در دنیای امروزی کسب و کار است. این نرم افزار ها به کسب و کارها کمک میکنند تا ارتباطات خود را با مشتریان بهبود بخشند و اطلاعات مشتریان خود را به شکلی موثر جمع آوری ، مدیریت و بهینه کنند . یکی از مزایای بزرگ این نرم افزارها، افزایش وفاداری مشتریان است. با مدیریت بهتر ارتباطات، شما موفق به حفظ مشتریان خود میشوند. برای بررسی بهتر نرم افزار های CRM با بلاگ وقتِمون همراه باشید
چند نکته برای انتخابCRM ایدهآل کسب و کار شما
انتخاب یک سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای هر کسب و کار و در هر ابعادی تصمیمی دشوار است. در ادامه ، به بررسی و تبیین پنج نکته کلیدی برای بهترین انتخاب خواهیم پرداخت . این نکات، از تطابق با نیازهای کسب و کار تا امنیت، یکپارچگی، سادگی کاربری و خدمات پس از فروش قوی، را بررسی میکنند. هدف از ارائه این مطالب، کمک به کارآفرینان و مدیران در انتخاب بهترین سیستم CRM برای بهبود ارتباط با مشتریان و بهبود عملکرد کسب و کارشان است .
1.نرم افزار CRM مطابق با نیاز های شما
اندازه و نوع کسب و کار، نیازها و الزامات خاص، امکانات مورد نیاز، سازگاری با فعالیتهای کنونی، هزینهها و در نهایت امکان سفارشی سازی و مشاوره با یک تیم متخصص میتواند در انتخاب بهترین CRM برای شرایط خاص کمک شایانی نماید .
در وقتمون شما میتوانید با توجه به اندازه کسب و کار و نوع فعالیت خود ، از CRM آرایشگاهی بهرمند شوید . یرای آشنایی بیشتر میتوانید اینجا کلیک نمایید و یا در صورت نیاز مشاوران ما پاسخگوی شما خواهند بود .
2.استفاده آسان برای کاربران
در ارائه هر خدماتی سهولت و افزایش کیفیت زندگی مشتریان مد نظر و هدف اصلی هر خدمت رسانی است . در انتخاب نرم افزار CRM متناسب هر کسب و کار ، حتما باید طراحی ساده و دسترسی آسان آن مورد توجه قرار گیرد . تیم وقتِمون برای ارائه خدمات بهتر و دسترسی آسان شما رزرو دهندگان عزیز و مشتریانتان پنل های متفاوت (قابلیت دسترسی بر روی نسخه وب و اپلیکیشن) طراحی کرده است و برای آشنایی بهتر شما نسخه دمو در دسترس شما می باشد .
مشتریان شما میتوانند در هر زمان و مکان از طریق وقتمون وقت مورد نیاز خود را برای دریافت خدمات ثبت نمایند و اگر شما به یکی از مشتریان خود به صورت تلفنی وقت دادید میتوانید آنر را به صورت دستی ثبت نمایید . تا تایم های قابل رزرو به سایر مشتریان به درستی نمایش داده شوند .
علاوه بر نسخه دمو شما میتوانید 14 روز به صورت آزمایشی از وقتمون استفاده کنید و با اطمینان ما را انتخاب نمایید.
3.حفظ امنیت اطلاعات شما در نرم افزار های CRM
نرم افزار CRM انتخابی شما باید به خوبی برنامه نویسی شده باشد تا بتواند از اطلاعات شما و مشتریانتان حفاظت کند . سیستمی که از لحاظ امنیتی برتری داشته باشد و قابلیت مدیریت دسترسیها و حفاظت اطلاعات را فراهم کند، برای حفظ اطمینان شما حیاتی است .
4.خدمات پس از فروش و پشتیبانی در نرم افزار های CRM
انتخاب یک نرم افزار CRM که تیم ارائه دهنده آن پشتیبانی عالی و خدمات پس از فروش قوی داشته باشد، میتواند در زمان نیاز بسیار کمککننده باشد. اطمینان از اینکه در هنگام مشکلات یا نیاز به راهنمایی، تیم پشتیبانی در دسترس باشد ، بسیار مهم است .
نرم افزار های CRM چگونه روابط با مشتریان را متحول میکنند ؟
1.ساده سازی فرآیند فروش با اتوماسیون
2.کمک به بازاریابی بهینه
3.بازگشت سرمایه را به حداکثر می رسد
4.استفاده از اطلاعات جمع آوری شده را برای رشد کسب و کارتان
5.پشیبانی از مشتریان و ایجاد روابط پایدار
6.ارسال پیامهای مناسبتی برای مشتریان
7.اطلاع رسانی دقیق از وضعیت سفارش مشتریان
8.اطلاع رسانی دقیق وضعیت سفارش به مشتریان
9.پیگیری های و تماس های تلفنی زمان بر حداکثر می رسند
10.دسترسی سریع به اطلاعات مشتریان و …..
و در پایان
نرم افزار های CRM یک کاتالیزور برای رشد کسب و کار، جمع آوری داده ها و رضایت مشتری می باشد . تمامی کسب و کارها باید از قدرت CRM برای سوق دادن کسب و کار خود به عصر جدیدی از موفقیت استفاده کنند . تیم محتوای وقتمون امیدوار است که مطالب کاربردی در اختیار شما گذاشته باشد و توانسته باشد به سوالات و دغدغه شما به خوبی پاسخ دهد .
سوالات متداول
خیر، هر نرم افزار CRM ویژگیها و قابلیتهای مختلفی دارد که باید با نیازهای خاص کسب و کار مطابقت داده شود .
بله، حتی کسب و کارهای کوچک هم میتوانند از مزایای نرم افزارهای CRM بهرهمند شوند .
استفاده موثر از CRM میتواند باعث کاهش هزینهها و افزایش سوددهی شرکت شود .
علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتریان، CRM میتواند در زمینههای دیگری مانند مدیریت فروش و بازاریابی هم کاربرد داشته باشد.