سوالات متداول

بر اساس پلنی که از وقتِ‌مون تهیه می کنید لینک شخصی شما ساخته می شود و میتوانید از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی این لینک را در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

ابتدا درخواست نوبت به پنل شما ارسال میشود و شما باید درخواست ها را تایید یا رد کنید در صورتی که درخواستی توسط شما تایید شد هم میتوانید این قابلیت را فعال کنید که بر اساس قوانین شما از چند ساعت قبل امکان تغییر یا لغو نوبت ها وجود داشته باشد.

بله شما میتوانید بر اساس خدمات و حتی پرسنل زمان بندی نوبت ها را مدیریت کنید و روز های تعطیل را از تقویم نوبت دهی حذف کنید.

بله شما میتوانید زمان بندی نوبت ها را به شکل دلخواه خود شخصی سازی کنید.

بله این امکان وجود دارد که از سمت خدمات دهنده نوبت برای مشتری رزرو شود.

شما میتوانید برای هر یک از خدمات خود به صورت مجزا قیمت دهی کنید و از طریق سایت پرداخت یا پیش پرداخت دریافت کنید.

بله شما می توانید با فعالسازی پنل پیامک برای مشتریانتان تاییدیه رزرو را ارسال کنید و همچنین اگر شما خدماتی ارائه می دهید که به صورت ماهیانه مشتریانتان به شما مراجعه می کنند می توانید تنظیمات را به صورتی شخصی سازی کنید که یک ماه پس از آخرین مراجعه برای مشتری پیامک یادآوری رزرو نوبت ارسال شود

درصورتی که شما پلن مجموعه را دریافت کنید یک نفر به عنوان مدیر مجموعه امکان دسترسی به همه اطلاعات را دارد اما کارمندان فقط حساب کاربری خود را می بینند و امکان دسترسی به اطلاعات بقیه را ندارند

شما بپرسید!